powrót do strony głównej / back to main page

Let atumn begin


  • 4
Mocnym akcentem wchodzimy w sezon jesień zima. Mocnym, bo dziś na blogu dwie premiery i pierwsza w historii bloga bluza... ale po kolei :) 
Emile et ida obserwuje od jakiegoś czasu. Zawsze była gdzieś obok, ale sama nigdy się na nią nie decydowałam. Nie przekonywały mnie kolory ani printy, ani tkaniny. Było za kolorowo za czystko i za oczywiście. 
Kiedy jednak dostałam  lookbook na ten sezon wiedziałam, że to będzie nasz jesienny szał. Zgrzebne swetry, i delikatne bawełny, zgaszone kolory i nawet printy pokochałam i w pełni zaakceptowałam. Zakochałam się przede wszystkim w propozycjach dla chłopców, bo ich jak na lekarstwo. Fajne, sprane bluzy z efektem vitage z nadrukami to must have tej jesieni. Mocne, czarne kaszkiety, kapelusze, berety, okulary czy muchy na wyblakłych fioletach, błękitach czy miodach to strzał w dziesiątkę. To nowe wydanie bluzy dresowej jest jak najbardziej w naszym stylu. 
Część dla dziewczynek zaskoczyła delikatnością. Tu wzory są zaznaczone w bardzo subtelny i dziewczęcy sposób bo złotem. Zwiewne, bawełniane, bluzeczki i spódniczki są nabite metalowymi blaszeczkami, które świecą w słońcu. 
Cała kolekcja zachwyca i nie ma modelu który mi się nie podoba. Zaskakuje jakością i  wykończeniem, jeśli tak dalej pójdzie wróże im jeszcze większy sukces. 

Druga nowość to Justyna Mariotti . Twórczyni marki, Polka mieszkające we Francji ,  obuwiem zajmuje się profesjonalnie od kilka lat. Buty JMS są produkowane ręcznie z najwyższą precyzją we włoskiej fabryce z głęboko zakorzenionymi tradycjami, przez wysoko wykwalifikowanych włoskich rzemieślników, produkujących dla najlepszych światowych marek. Obuwie JMS jest tworzone dla wyjątkowych i wymagających kobiet. Zamysłem marki jest produkcja obuwia dostosowanego do indywidualnych wymiarów klientki i według jej zaleceń dotyczących wyboru skóry, wysokości obcasa itd. 
Dziś debiutuje z kolekcją dla dziewczynek właśnie u nas. Obok klasycznych półbutów, botki w rokowym stylu to jeden z moich ulubionych modeli. Połączone ze zwiewnymi spódniczkami, czy sukienkami nawet latem podkreślają mocny charakter Vivi. Buty są obłędne i skoro wytrzymały szaleństwa na Red Bull 111 Megawatt  to z pewnością świetnie sprawdzą się w miejskich warunkach . 


Dziś z okazji debiutu marki mam dla Was  -10 % na całą dziecięcą kolekcje z kodem  VIVIOLI a inne modele do obejrzenia TUTAJ 













 












Olivier : 

Bluza / Blouse - Emile et ida - KLICK 

Spodnie  / Trousers - Zara -  KLICK 

Buty / Shoes - Maa Shoes KLICK

Hat - CTH MINI - KLICK


Vivienne : 

Bluzeczka / Blouse - Emile et ida - KLICK

Spódniczka / Skirt - Emile et ida - KLICK 

Podkolanówki / High socks - Collegien - KILCK 


Buty / Shoes - Justyna Marotti - KLICK 


extra  - 10%  for all kids models of Justyna Marotti  shoes with code -  VIVIOLI 

all models available here



Photos sony a77

4 komentarze:

  1. Świetna kolekcja i super zdjęcia. Bardzo mi się podobają dzieciaki w takim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory ! Bardzo moje na jesień ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kolorystyka! Piękna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjny duet w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-