powrót do strony głównej / back to main page

Underwater


  • 2


Staram się często z dziećmi wychodzić. Nie do galeri handlowych czy figlorajów ( choć to też się zdaża ) tylko ciekawie spędzić z nimi  czas. Raz w miesiącu jesteśmy w teatrze, chodzimy na wystawy i wernisaże. Zaliczamy imprezy dla dzieci, chodzimy na tańce, na basen i do kina. Czasem zwyczajnie lądujemy w kawiarni czy restauracji. Sama nie jestem domatorką i nie chce by dzieciaki kwitły w domu a czerpały najróżniejsze bodźce z zewnątrz. Zaczynamy więcej podróżować a każdy wyjazd ogromnie ich rozwija. 

Ciekawych miejsc gdzie można fajnie spędzić czas z dziećmi jest cała masa. Teraz najgorętsze i najnowsze w Polsce to bez wątpienia Afrykarium we Wrocławiu, które otwarte zostało w zeszłym miesiącu na terenie zoo. 

Kiedy zobaczyłam relacje z jego otwarcia w tv w tej samej chwili zaczęłam szukać wolnego terminu i hotelu ( tak trafiłam na magiczny hotel w samym centrum.. ale o nim jutro ) i w ciągu 2 tyg. byliśmy na miejscu. 
Wrażenia nie do opisania. Dwu krotnie przeszliśmy trasę Afrykarium, bo za pierwszym razem dzieciaki były zbyt podekscytowane. Ogromne zbiorniki z wodą, całą masa różnokolorowych ryb od tych malutkich po te trochę większe... rekiny, płaszczki... ale też pingwiny, tańczące foki, krokodyle... a wszystko na wyciągnięcie ręki. Dzieci są niemal przekonane że dotykały wszystkich tych stworzeń, bo te podpływały tak blisko że ocierały się o tafle szkła. 
Do zdjęć chciałam się przygotować, więc wzięłam lampę, blendę i filtry zmiękczające , ale nie było czasu na zdjęcia...sama przepadłam w tym podwodnym świecie i wolałam przeżywać wszystko razem z dziećmi, więc po lepsze kadry zapraszam Was na stronę TUTAJ lub aktualne zdjęcia na facebooku - TUTAJ 


  

















Na wycieczki ubieramy się wygodnie i trochę sportowo idealnie więc sprawdziły się ubrania od Minimu Chic for Kids, które nie zawodzi dobrą jakością i projektem. 

Vivienne : 

Płaszcz / Coat - Minimu Chic for Kids - ( KLICK SALE )

Sukienka / Dress - Minimu Chic for Kids - ( KLICK SALE )

Bluzeczka / Blouse - Minimu Chic for Kids ( KLICK SALE )

Shoes - MAA

Hat - CTh Mini


Olivier 

Kurtka / Jacket - Zara

Blouse - Emile et Ida via cocoski.pl

Spodnie / Trousers - Gray Label 

Shoes - MAA


2 komentarze:

  1. Cudna stylizacja Vivi. Blade róże lubię u dziewczynki najbardziej. Z tą czaderską czapą wygląda bardzo stylowo. A Minimu znam i kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Wrocławia akurat, ale w Afrykarium jeszcze nie byłam. Za to Tygrysek z grupą dwa razy. Całkiem mu się podobało i myślę, że ja też niedługo się tam wybiorę. A jak tak patrzę na te nasze fontanny, to aż chce mi się lata...

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-