powrót do strony głównej / back to main page

Primavera Jastrzębia Góra

• 0

Wydawałoby się że jesień nad morzem to zły pomysł. Wiemy że w polsce nawet latem możemy trafić na złą pogodę na wybrzeżu i długo wyczekiwany urlop często okazuję się klapą. Bo nie ma nic gorszego od długich dni z nudzacymi się dziećmi. Nie w Jastrzębiej Górze a na pewno nie w hotelu Primavera Conference & SPA. Tu w środku zimy odpoczniecie z dziećmi wcale nie wychodząc z hotelu.

oglądajcie w HD

Spędziliśmy w tu cały tydzień co z początku wydawało mi się dość długo, ale na miejscu okazało się ze spokojnie moglibyśmy zostać jeszcze parę dni. Byłam zadziwiona ze poza sezonem hotel tętnił życiem. Jak pózniej ustaliłam jest to jedyny hotel w na wybrzerzu tak prężnie działający przez cały rok.

Po pierwsze estetyczne wnętrza i ciekawa infrastruktura. Czyste, nowoczesne, przestronne pokoje rodzinne zachowane w nadmorskim klimacie. Pełne wyżywienie w pakiecie pozwala odpocząć od planowania i przygotowywania posiłków. Nawet najbardziej wybredne niejadki znajdą tu coś dla siebie. Obfite w różnorodność śniadania, obiady i cieple kolacje w formie bufetu nie zwiodą was swoimi propozycjami i obszernością wyboru. Jedzenie jest urozmaicone, codziennie restauracja serwuje posiłki z różnych części swiata ( dzień indyjski, włoski czy francuski ) a obsługa strojami sprawia ze naprawdę przenosimy się w klimat danego kraju.

Strefa basenowa otwarta od rana do wieczora z 2 basenami, zjeżdzalnią, rwącą rzeka, brodzikiem i mniejszymi zjeżdzalniami dla najmłodszych - to miejsce w którym spędzaliśmy większość czasu. Dzieciaki uwielbiają wodę i gdyby nie codzienne zajęcia z grupą animatorów rano i popołudniu to zapewne nie wychodziliby z wody wcale. Tym bardziej że na terenie basenu znajdują się 2 spore jacuzzi oraz cała strefa saun : mokra ( łaznia turecka ), sucha oraz ... wiec po dłuższym pływaniu i szaleństwach na zjeżdzalni ogrzewaliśmy się i relaksowaliśmy tuż obok. Ja dodatkowo korzystałam z osobnej strefy SPA ( zabiegi, masaże ) a dzieci w tym czasie zostawały w hotelowym przedszkolu <3 co przydaje się tez jeśli chcielibyście spędzić czas na siłowni czy fitnes.

Animacje to zupełnie osobny temat. To przesympatyczna grupa ludzi o wyjątkowym podejściu do dzieci oraz wielkim zaangażowaniu. Codzienne rano i popołudniu odbywały się najróżniejsze zajęcia tematyczne od malowania, wyklejania i rysowania po wielkie przygody indian, faraonów, klubu małego odkrywcy czy podróżnika oraz olimpiady rodzinnej w której wspólnie z Vivi i Olkiem zdobyliśmy złoty i srebrny medal :D .... oraz dyplom :D
Dla starszych dzieci jest sala gier czy figloraj z kuleczkami, wspinczkami, labiryntami i kawą dla mamy :) W weekend impreza dla dorosłych i dla dzieci ( osbna oczywiście )  do 24:00 można zostwić dzieciaki pod opieką tych samych animatorów na mini disco a samemu trochę poszaleć.

Jeśli pogoda dopisuje polecam też spacer nad morze. To zaledwie 100 metrów od hotelu...ale z tak szeroką ofertą ciężko będzie wyrwać się z dziećmi. My wyszliśmy zaledwie dwa razy głównie ze względu na pogodę.

Serdecznie polecam Wam odwiedzić hotel Primavera - my z pewnością wrócimy :) Zobaczcie pełną galerie TUTAJ :)