powrót do strony głównej / back to main page

All shades of green


  • 8



Od tej soczystej, trawiastej, zgniłej czy głebokiej butelkowej, zieleń to jeden z moich ulubionych kolorów jesieni. Dość trudny w dobraniu, ale jeśli znajdziecie ten swój odcień to długo się z nim nie rozstaniecie. ZIeleń pięknie kontrastuje z miodami i pomarańczem, dlatego to idealny kolor "rudzielców" czy " kasztanów ", ale sama potrafi wyglądać naprawdę elegancko dostojnie i jakoś tak szlachetnie. 
Moja zieleń to ta zimna i tu w połączeniu z ciemnymi włosami musze uważać by nie wyglądać za smutno. Stad czerwona szminka. Lecz na codzień wystarczy czerwony golf cieplejsze dodatki, odrobina szarości mały błysk pereł czy złote dodatki :) 
Ja zakochałam się w tym zielonym looku.... a jak Wam się to widzi ? 

























Coat - Simple

Collar - Simple 

Bag - Simple

Shoes - Ochnik 


Pearls - APART

Ring - Elixa via APART 



.


.





8 komentarzy:

  1. Nie myślałaś o zmianie koloru włosów na jakiś lżejszy, rudy czy kasztanowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK !!! oczywiście ze tak :)
      Pierwszą próbe podjęłam w zeszłym roku - ściągałam kolor o kilka tonów by zrobic jakiś ładny chłodny brąz....
      Naczytałam sie o Olaplexsie a na fotelu okazlo sie ze pani uzyła tanzego zastępnika...co powiedziała mi po 2 godzinach rozjaśniania.... :/
      Efakt byl taki ze w ciaglu roku wykruszyło mi sie polowe włosów wiec narazie musza odrosnać... i wtedy na pewno podejme drugą próbe...w jakims juz najlepszym salonie w pl :P

      Usuń
    2. To powodzenia. Myślę, że będzie Ci dobrze w jasniejszych wlosach

      Usuń
  2. A mi się Pani bardzo podoba w takim czarnym kolorze ....kobieta piękna i z charakterem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak tak podzielam wypowiedź 😍😍😍😍

      Usuń
  3. Idealne kolory na jesień. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-