powrót do strony głównej / back to main page

Tajlandia z Cool Club - 3 wyspy 3 looki


  • 1

Wyprawa do Tajlandii była małym sprawdzianem dla dzieci. Bliźniaki ogólnie są bardzo samodzielne i mogą naprawdę dużo sami. Sami chodzą już na dwór, do sklepu, sami załatwiają swoje sprawy i uczą się przełamywać swoje ograniczenia. Ja jestem tylko obserwatorem. Nie jestem jedną z tych mam, która otrzepuje jak się przewróci, wyciera rączki co 5 minut, zakłada sweterki/kurteczki czy lata z psikadełkiem na komary. Pozwalam im się brudzić, chodzić na boso, mogą się taplać w błocie czy kąpać w rzece w marcu, podejmują sami decyzję i uczą sie na błędach. Nauczyli się też niestety, że dużo robię ja. Wyręczałam ich w wielu czynnościach zupełnie niepotrzebnie, tym samym dodając sobie obowiązków.

Przy każdym wyjeździe pakowałam na naszą 3kę w 2 wielkie walizki, które sama wszędzie nosiłam. Przy wyjeździe do Tajlandii, biorąc pod uwagę plan naszej wyprawy, częste zmienianie miejsca i środków transportu postanowiłam, że każde z nich będzie miało swój bagaż i sam go spakuje. Na tyle lekki żeby mogli sami pokonywać schody, wkładać na statki itp., ale też na tyle duży by pomieścić ubrania na miesiąc. Sami wybrali rzeczy które będą nosić. We wszystko zaopatrzyliśmy się tuż przed wyjazdem w SMYKU. Cieniutkie bawełniane koszulki, stroje kąpielowe, spodenki i lekkie buty,  takie łatwe do wkładania. Do tego dwie cieplejsze bluzy, bo Tajlandia mimo to że jest upalna, tak na statkach, w taksówkach, samolotach panuje klimat bliski arktycznemu. Tak więc dzieciaki zyskały kolejny stopień do dorosłości i dzielnie troszczyły się o swój bagaż, a ja pozbyłam się zbędnego 20 kilogramowego balastu :P

Z kolekcji Cool Club postawiliśmy na mocne wakacyjne kolory oraz printy. Kolorowe t-shirty w paski Olek nosił non stop na plaże, czy na codzień, a teraz będą towarzyszyć nam przez cały sezon wiosenno-letni. Zestaw podróżniczy z walizką Vivi nosiła przy każdej podróży/zmianie wyspy, ponieważ obie i ona i dziewczynka z koszulki mają niebieskie walizki :)  Niezbędne okazały się też czapki z daszkiem w których dzieci spędzały cały dzień na plaży i w wodzie a które też fajnie dopełniały stylizacje.
Cała kolekcja Cool Club wiosna-lato 2018 aż kipi kolorami, pozytywnymi wakacyjnymi wzorami i motywami. Zarówno dla chłopców i dla dziewczynek znajdziecie całą masę wygodnych ubrań zgodnych z tegorocznymi trendami. 
Wiem że wiele z Was wybiera ubrania Cool Club. Nam od kilku lat towarzyszy ta marka i sprawdza się w najtrudniejszych warunkach. Zresztą zobaczcie sami. 




Phi Phi 









Koh Samui 













Koh Phangan 

































Koniecznie zażyjcie na nasz instagrm tam w wyróżnionych relacjach obejrzycie każdy dzień naszej wyprawy. Od Bangkoku przez Koh Samiu, Koh Phangan, Krabi, Phi Phi itp aż do Kambodży !!! KLIK  :)









Ps. Wyróżnone relację dostępne tylko z poziomu smartphona.


1 komentarz:

Instagram

-

-

-